Sklep vitrinemedia.com.pl którego właścicielem jest Epicenter Sp. z o.o prowadzi sprzedaż tylko
i wyłącznie na potrzeby podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową, łącznie zwanych podmiotami gospodarczymi.
Możliwy jest również zakup przez kosumenta tj. osobę fizyczna nie prowadzącą działalności gospodarczej
w takim wypadku obowiązuje ustawa z dnia 30 maja 2014r.
REGULAMIN SKLEPU vitrinemedia.com.pl prowadzonego przez:
Epicenter Sp. z o.o.
ul. Poligonowa 28A
18-400 Łomża
NIP: 718-20-51-069 REGON 200140120
Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy nr 0000277993. Kapitał początkowy 51.000 zł
W przypadku zakupu przez konsumenta obowiązują przepisy według Ustawy z dnia 30 Maja 2014r.
o prawach konsumenta.
Odstąpienie od umowy (zwrot 14 dni) w przypadku zakupu przez Konsumnta.
- Konsument, który w Sklepie Internetowym zawarł Umowę sprzedaży może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.
- Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od terminu dostawy do Konsumenta, lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
- Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: epicenter@epicenter.pl lu. Epicenter Sp. z o.o. ul. Poligonowa 28A 18-400 Łomża
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Epicenter zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Epicenter Towarów), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Epicenter wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru
- Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Epicenter Sp. z o.o. ul. Poligonowa 28A 18-400 Łomża, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w wysokości: dla Towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla Towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w trakcie transportu Konsument zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Epicenter w celu spisania protokołu szkody.
- W przypadku wad fabrycznych prosimy o kontakt z Działem Handlowym Epicenter Sp z o.o tel. 086 473 78 00 w celu ustalenie terminu wymiany produktu na nowy wolny od wad.
REGULAMIN SKLEPU
dla klientów nie będących konsumentami według ustawy z dnia 30. Maja 2014r. multimedia-epicenter.pl prowadzonego przez:
Epicenter Sp. z o.o.
ul. Poligonowa 28 A
18-400 Łomża
NIP: 718-20-51-069 REGON 200140120
Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy nr 0000277993. Kapitał początkowy 51.000 zł
1.Ogólne warunki sprzedaży
Złożone zamówienie oznacza akceptację warunków sprzedaży i dostawy. Poprawki lub dodatkowe ustalenia dotyczące zamówienia i warunków sprzedaży wymagają pisemnej zgody Sprzedającego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków sprzedaży.
2.Przyjęcie zamówienia
Sprzedaż jest realizowana przez firmę EPICENTER Sp. z o.o. na podstawie złożonego zamówienia wyłącznie w formie pisemnej ( list pocztowy, faks, e-mail, zamówienie przez stronę www) Zamówienie pisemne jest wiążące. Zrzeczenie się zamówienia na inny przedmiot zamówienia jest możliwe wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Sprzedającego. Prośba o zmianę zamówienia powinna być złożona na piśmie i doręczona przed dokonaniem wysyłki zamówionego towaru. W przypadku zmiany zamówienia, Sprzedający ma prawo zwiększyć należność oraz musi wyznaczyć nowy termin wysyłki zamówienia. Kupujący może zrezygnować z części zamówienia lub całości zamówienia realizowanego przez Sprzedającego wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Sprzedającego.
3.Transport i odbiór towaru
Towar zamówiony dostarczany jest na ryzyko kupującego. Informacje dotyczące terminów dostaw są zasadniczo niewiążące. Zamówienia realizowane są w kolejności napływających zamówień oraz dostępności produktów na stanie magazynowym. Sprzedający może realizować zamówienia w całości lub częściowo, w miarę możliwości. Zastrzega się możliwości zmiany terminu dostawy, wskutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie, za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku. Roszczenia odszkodowawcze za niewykonaną lub opóźnioną są wykluczone. Kupujący nie może również zrezygnować z zamówienia w wyniku opóźnienia. Zaleca się sprawdzić towar przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia śladów uszkodzeń powstałych w czasie dostawy prosimy o wyraźne zaznaczenie tego faktu na „ Liście przewozowym „ w momencie odbioru przesyłki, jednocześnie sprawdzenie dokładnie zamówionego towaru w środku przesyłki w celu uniknięcia szkód towaru. W przypadku uszkodzeń towaru, prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera.
4. Zwrot towaru B2B (nie dotyczy konsumentów)
W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru z przyczyn leżących po stronie Kupującego ( pomyłka, itp.) koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący. Sprzedający zastrzega sobie prawo do naliczenia kosztów manipulacyjnych związanych z procedurą zwrotu.
- Pomyłka klienta - opłata za zwrot (10% wartości towaru (nie mniej niż 30zł/za sztukę kiedy towar jest zamknięty) lub w przypadku gdy towar jest otwierany (otwarte
opakowanie towaru, pozrywane plomby) 30% wartości towaru (nie mniej niż 60zł/za sztukę)
- Pomyłka handlowca - brak opłat
Zwrot towaru następuje wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Sprzedającego. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku zamawianych artykułów produktowych na specjalne zamówienie, towarów używanych, wyprzedażowych oraz oprogramowania
5.Ceny i zasady płatności
Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje „ Potwierdzenie zamówienia” Wszystkie ceny zawarte w cennikach są cenami netto, nie zawierają podatku VAT.
Terminy płatności:
- przedpłata na konto
- pobranie kurier
- gotów w kasie ( przy odbiorze osobistym)
- Instytucje Samorządowe ( faktura z terminem płatności od 7-14 dni )
- przelew terminowy 7 dniowy dla firm z podpisaną umową partnerską
W przypadku Kupujących zamawiających po raz pierwszy w naszej firmie lub Kupujących nie posiadających limitu kredytowego zastrzegamy sobie prawo do pobrania zaliczki w wysokości 100 % wartości zamówienia ( łącznie z podatkiem VAT). Przy nieterminowej zapłacie faktury naliczamy ustawowe odsetki karne. W przypadku przekroczenia terminu płatności, następne zamówienia dostarczane po uiszczeniu zaległej i bieżącej należności. Sprzedający zastrzega sobie własność sprzedanych Kupującemu towarów, aż do całkowitej zapłaty przez Kupującego pełnej ceny za te towary.
6. Zmiany
W ramach procesu ciągłego doskonalenia produktów, Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian specyfikacji produktów oraz informacji zawartych w katalogach.
7. Warunki gwarancji i reklamacji
Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji rozpoczynającej się w dniu sprzedaży towaru. Okres gwarancji jest uzależniony od zamówionego towaru. Gwarancja dotyczy jedynie wymiany produktów z wadami fabrycznymi. Reklamowany towaru musi być zgłoszony w pierwszej kolejności do Sprzedającego w formie pisemnej.
Użytkowanie produktu niezgodne z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, naprawy, przeróbki we własnym zakresie, uszkodzenia powstałe z przyczyn niezależnych od Sprzedającego nie podlegają gwarancji. Ponadto gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktów w czasie ich użytkowania.
Kupujący ma obowiązek udostępnić reklamowany towar Sprzedającemu. Kupujący dostarcza wadliwy produkt do naprawy gwarancyjnej na swój koszt (w szczególnych przypadkach na koszt sprzedającego) w miejsce przez niego wskazane. Sprzedający rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia w którym będzie dysponował wadliwym towarem i pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Sprzedający zobowiązuje się według własnego uznania usunąć wady towaru wynikające z wadliwej konstrukcji lub wad materialnych lub wymienić towar na wolny od takich wad. Odpowiedzialność Sprzedającego dotyczy jednak wyłącznie wad zgłoszonych nie później niż w terminie 7 dni od dnia wykrycia wady przez Klienta i nie później niż w terminie 2 lat od dnia wydania mu towaru, chyba że odrębna umowa stanowi inaczej.
Wszelkie reklamacje gwarancyjne będą przyjmowane przez Sprzedającego z chwilą dokonania pełnej zapłaty za dostarczony towar. Koszty dostarczenia towaru związane z naprawami gwarancyjnymi ponosi Sprzedający. Koszty dostarczenia towaru związane z naprawami pogwarancyjnymi ponosi Kupujący.
Kupujący zobowiązany jest powiadomić niezwłocznie Sprzedającego utracie, uszkodzeniach lub brakach ilościowych dostarczonych produktów. Reklamacje winny być składane w chwili odbioru jednak nie później niż 24 godziny po odbiorze towaru pisemnie lub telefonicznie. Telefonicznie składane reklamacje muszą być potwierdzone w ciągu 3 dni roboczych pisemnie ( listownie, faksem lub pocztą elektroniczną)
Postawą uznania przez Sprzedającego wyżej wymienionych braków stwierdzonych przez Kupującego jest protokół reklamacyjny sporządzony w dniu dostawy i podpisany lub przedstawiciela Kupującego i spedytora (przewodnika) lub Sprzedającego. Za szkody wynikłe z winy przewożącego Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności. Szkodę należy wówczas zgłosić do przewoźnika wykonującego usługi w postaci protokołu sporządzonego w obecności osoby odpowiedzialnej za transport. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane w czasie rozładunku towaru. Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z wstrzymania produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich.
8. Prawa własności intelektualnej
Wszelkie zdjęcia, rysunki, wykresy, informacje techniczne i ceny towarów zamieszczone w katalogach oraz innych dokumentach przedstawionych Kupującemu, są publikowane wyłącznie do celów informacyjnych.
Kopiowanie całości lub fragmentów tekstów zawartych w katalogach drukowanych, na stronie internetowej oraz w plikach w wersji elektronicznej i publikowanie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione bez pisemnej zgody Sprzedającego.
9. Pozostałe warunki
W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).